Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2009

Ένα...μπαγιάτικο θέμα για πρωτοσέλιδο. Ανδρέας Μαρτίνης για όλους και για όλα.


Και Μπονώτη και Χατζηγάκη και Λέγκα και Δαλκαφούκη και Λιάγκα έχει η υπόθεση...!



«Εξηγήσεις» του Ανδρέα Μαρτίνη για την αντικατάσταση του Σπύρου Μπονώτη που δεν την αποδίδει σε … εκδίκηση κατά του Νίκου Λέγκα

Απόλυτη σύγχυση επικράτησε χθες το μεσημέρι στο Επιμελητήριο Τρικάλων, σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ερυθρού Σταυρού Ανδρέας Μαρτίνης.

Αποσύνδεσε την αντικατάσταση του κ. Μπονώτη από την «κόντρα» που έχει ο ΕΕΣ με το Υπουργείο Οικονομικών που συμμετέχει ο κ. Λέγκας για το «ψαλίδι» σε αποζημίωση του ΕΕΣ που πήρε 6,2 εκ. ευρώ αντί 12 εκ. ευρώ για σύμβαση που έχει υπογραφεί. «Αυτή η ενέργεια του Υπουργείου είναι εχθρική αντιμετώπιση του ΕΕΣ και θα διεκδικούμε πάντα αυτά που δικαιούμαστε», ανέφερε ο κ. Μαρτίνης, αλλά πρόσθεσε πως «ο κ. Μπονώτης επιχείρησε να αποτρέψει την επίσκεψή μου στα Τρίκαλα όταν αυτό δεν μπορεί να το πετύχει ούτε ο Πρόεδρος των ΗΠΑ (!!)», την ώρα που ισχυριζότανε πως ο κ. Μπονώτης είναι «καλός μου φίλος»…


Για κ. Μπονώτη: "είναι πολύ καλός μου φίλος και τον έχω βραβεύσει ο ίδιος για την προσφορά του"
Για κ. Μπονώτη (2) «ο κ. Μπονώτης επιχείρησε να αποτρέψει την επίσκεψή μου στα Τρίκαλα όταν αυτό δεν μπορεί να το πετύχει ούτε ο Πρόεδρος των ΗΠΑ (!!)», την ώρα που ισχυριζότανε πως ο κ. Μπονώτης είναι «καλός μου φίλος»…(!!!!)
Για αντικατάσταση Σπύρου Μπονώτη: "Δεν την αποδίδω σε … εκδίκηση κατά του Νίκου Λέγκα"
Για Χατζηγάκη: «Είναι συμπέθερός μου και δεν έχει ανάγκη»
Για Χρυσάνθη Γάλλου-Δαλκαφούκη:«είναι στενή συνεργάτης αδερφικού μου φίλου»
Για Τζένη Λιάγκα : «Δεν με ενδιαφέρει που μπαινοβγαίνει η κ. Λιάγκα ή όποιος άλλος. Δεν μπορούσα να … προβλέψω πρόωρες εκλογές από το καλοκαίρι"
Για ΕΕΣ: "είναι ανεξίθρησκος, πολιτικοποιημένος αλλά ακομμάτιστος".

Για αντικατάσταση του επί 22 χρόνια Προέδρου του Τοπικού Τμήματος του ΕΕΣ Σπύρο Μπονώτη: «Όταν υπήρξαν αυτά τα δημοσιεύματα, ήμουν σε… διακοπές και όταν επέστρεψα είχε… μπαγιατέψει η υπόθεση», ανέφερε ο κ. Μαρτίνης, που προφανώς θεώρησε ότι τώρα δεν ήταν… μπαγιάτικο το θέμα.

Για περισσότερα διαβάστε Ελισάβετ που ήταν εκεί...
[ΠΗΓΗ]








Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου