Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009

Ο "Ντελόν" στο τιμόνι του Αχιλλλέα Μπάρας.


Ο Ευριπίδης Κωστόπουλος ανέλαβε να οδηγήσει την ομάδα στην άνοδο...





Μπορεί να έλειψε απο το τρικαλινό ποδόσφαιρο αλλά... σίγουρα η επιστροφή του θα αποτελέσει θέμα συζήτησης. Ο λόγος για τον Ευριπίδη Κωστόπουλο ο οποίος ανέλαβε τον πάγκο του Αχιλλέα Μπάρας.



Τι τον επιρρέασε για να αναλάβει τις τύχες της Μπάρας; “Ο Αχιλλέας είναι ομάδα της καρδιάς μου. Έχω παίξει μπάλα και την αγαπώ. Η παρουσία στην ομάδα του Αλέξη Λιάγκα και του Λάκη Κωτούλα αλλά κυρίως η εμπιστοσύνη που μου έδειξαν, δε μου άφησαν περιθώρια για να αρνηθώ”.

Σε ότι αφορά τον στόχο... Ο Ευριπίδης Κωστόπουλος είναι ξεκάθαρος. “Δε μου αρέσει να λέω μεγάλες κουβέντες και δε θα το κάνω και τώρα. Ο στόχος παραμένει ο ίδιος που έθεσε η διοίκηση απο την αρχή της σεζόν. Απλά εμείς θα δουλέψουμε χωρίς πολλά λόγια για να τον πετύχουμε”.







Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου