Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

Βασίλης Πρεμέτης: "Με ενδιαφέρει πρωτίστως η ηθική μου δικαίωση"


Στην συνέντευξη τύπου πλαισιωνόταν από την δικηγόρο κ. Στέλλα Δαλαμάγκα ενώ παραβρέθηκαν και τα πρώην στελέχη της ΚΑΕ Δημήτρης Παπαδογεώργος, Φάνης Σεριστρατίδης και Γιώργος Παπαγεωργόπουλος.



Ο Βασίλης Πρεμέτης αποφεύγοντας προσωπικούς χαρακτηρισμούς σημείωσε πως δεν έχει πάρει ούτε ένα ευρώ από την ομάδα την φετινή σεζόν (και δεδουλευμένα και λεφτά που έβαλε στην ομάδα) ενώ απέδωσε την επίθεση του Γιώργου Γιαννούλα στην αδυναμία του να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις απέναντι του.

Σημείωσε πως όσον αφορά τον Βαγγέλη Αγγέλου η συμφωνία για το σπίτι και το αυτοκίνητο έγινε μπροστά σε στελέχη της ομάδας ενώ τόνισε πως παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες του να βρεθεί μία χρυσή τομή ο Γιώργος Γιαννούλας ήταν αρνητικός.
Ο Δημήτρης Παπαδογεώργος από την πλευρά του τόνισε πως στο μεγαλύτερο διάστημα της χρονιάς ο Γιώργος Γιαννούλας ήταν απών και πως την καθημερινότητα της ομάδας «έτρεχε» ο Βασίλης Πρεμέτης με λίγους ακόμη ανθρώπους που ήταν στο πλευρό.

Τα βασικότερα σημεία της τοποθέτησης του Βασίλη Πρεμέτη:
Με πολύ μεγάλη έκπληξη διάβασα στην έγκριτη εφημερίδα «Τρικαλινά Νέα» την συνέντευξη του προέδρου του ΑΣ Τρίκαλα κ. Γιώργου Γιαννούλα. Οι χαρακτηρισμοί που εκτόξευσε εναντίον εμού και της οικογένειάς μου ήταν άδικοι και απαράδεκτοι και πρόσβαλλαν βάναυσα την τιμή και την υπόληψή μου.
Κυρίως όμως σπίλωσαν την μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλλα εγκαταλείποντας την οικογένεια και την δουλειά μου με κόστος πολύ μεγάλο, οικογενειακό και οικονομικό.
Κατανοώ απόλυτα τις δύσκολες στιγμές που βιώνει τούτες τις ώρες ο πρόεδρος του ΑΣ Τρίκαλα κ. Γιώργος Γιαννούλας, αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν του επιτρέπει να εκτοξεύει αβίαστα και χωρίς δεύτερη σκέψη κατηγορίες καφενειακού επιπέδου.
Θα ήθελα λοιπόν να απαντήσω σύντομα και περιεκτικά στα όσα μου καταμαρτυρεί ο κ. Γιαννούλας:

Με κατηγορεί ότι δεν έφερα ούτε μία διαφήμιση στην ομάδα ενώ του είχα προσκομίσει μία λίστα η οποία ανέφερε ότι θα εισέρρεαν στα ταμεία 150.000€. Κατ’ αρχήν να τονίσω ότι στην ομάδα εργαζόμουν ως έμμισθος team manager και δεν είχα καμία σχέση με το διαφημιστικό τμήμα. Ωστόσο, από την στιγμή που το τμήμα μάρκετινγκ της ομάδας δεν ήταν στελεχωμένο ικανοποιητικά τόσο εγώ όσο και άλλα στελέχη της ΚΑΕ ενεργοποιήθηκαν και στον τομέα αυτό. Με στοιχεία τα οποία είναι στην διάθεση όλων, ανά πάσα στιγμή, και τα οποία είναι σε γνώση της ΚΑΕ, συνολικά προσέγγισα και έκλεισα διαφημιστικές συμφωνίες με πάνω από 35 επιχειρήσεις οι οποίες και στήριξαν οικονομικά τον ΑΣ Τρίκαλα σε πολύ μεγάλο βαθμό. Παράλληλα, επισκέφτηκα πολλούς επιχειρηματίες στους οποίους και διέθεσα εισιτήρια διαρκείας.
Ακόμη, με προσωπικές μου ενέργειες οι ταβέρνες της πόλης «Κατώγι», «Λαδοφάναρο» και «Παλιά Ιστορία» παρείχαν σε δεκαπέντε παίκτες της ομάδας γεύματα σε ημερήσια βάση ενώ πρόσφεραν στα εντός έδρας παιχνίδια το καθιερωμένο τραπέζι στην ομάδα.

Με κατηγορεί ότι δεν έβαλα χρήματα και χρέωσα την ομάδα. Αυτό είναι το λιγότερο άδικο και υποδηλώνει μεγάλη αχαριστία από τη μεριά του Προέδρου, γιατί πολλές φορές τόσο πέρυσι όσο και φέτος διευκόλυνα οικονομικά την ομάδα σε περιπτώσεις κρίσεων στις οποίες ο κ. Γιαννούλας δήλωνε αδυναμία και μου ζητούσε να βάλω εγώ χρήματα με την υπόσχεση της άμεσης επιστροφής. Όσον αφορά τα χρήματα της σεζόν 2008-2009 τόσο αυτά που έβαλα για ταμειακή διευκόλυνση όσο και τα δεδουλευμένα καταβλήθηκαν κανονικά. Ωστόσο όμως κατά την διάρκεια της περασμένης σεζόν δεν μου καταβλήθηκε ούτε ένας μισθός και το χειρότερο όλων είναι ότι όχι μόνο δεν μου έχουν επιστραφεί τα λεφτά που κατά καιρούς έβαλα στην ομάδα αλλά ο κ. Γιαννούλας ακυρώνει την προσφορά μου και το έργο μου στην ομάδα! Ωστόσο όμως έχει από καιρό στην διάθεση του λίστα με τα χρήματα που έχω βάλει, τους αποδέκτες που είναι κυρίως παίκτες, προπονητικό τιμ αλλά και υποχρεώσεις προς τρίτους.

Τα πέρι σάντουιτς και οικογενειακά δείπνα με έξοδα του ΑΣ Τρίκαλα τα αφήνω ασχολίαστα γιατί είναι ανάξια λόγου.

Όσον αφορά την προσωπική μου προβολή είναι το λιγότερο που με ενδιαφέρει σε αυτή τη φάση της ζωής μου. Παίζοντας μπάσκετ από την ηλικία των δεκαπέντε ετών και φτάνοντας σε ένα πολύ υψηλό επίπεδο τυγχάνω αναγνώρισης και καταξίωσης στον χώρο του μπάσκετ.

Θα ήθελα να σημειώσω ότι θα προσφύγω στο αστικό και ποινικό δίκαιο αλλά αυτό που πρωτίστως με ενδιαφέρει είναι η ηθική μου δικαίωση και αποκατάσταση της αλήθειας.



Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου