Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΗΜΕΡΟΝ δύο...έργα. "Αγάπησα μια πολυθρόνα" και "Ο Λαγοπόδαρος"...!


- Με ένα εισιτήριο παρακαλώ...
- Δεν θα είναι υποψήφιος με τον Ταμήλο ο κ. Παν. Ντιντής διαβάζουμε...
- Επίσης, Μιχάλης Ταμήλος: «Δεν εκχωρώ σε κανέναν την κατάρτιση του Συνδυασμού»





Εμεις τι να πούμε; Τους τίτλους των έργων που "παίζονται" βάζουμε...




Παν.Ντιντής:


Το τελευταίο διάστημα γράφτηκε στον τοπικό τύπο αρκετές φορές το όνομά μου, σχετικά με την υποψηφιότητά μου στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010 στο συνδυασμό του Μιχάλη Ταμήλου, μόλις προχθές, ανακοινώθηκε με δελτίο τύπου και επίσημα από τον κ. Ταμήλο.

Έρχομαι όμως σήμερα, με αυτήν την επικοινωνία, να σας ενημερώσω πως δεν θα είμαι υποψήφιος.
Δεν θα συμμετάσχω στις εκλογές, γιατί δεν είναι διατεθειμένος να κάνω εκπτώσεις στις θέσεις και στις αρχές μου και ούτε να προδώσω τους φίλους μου για μια αντιδημαρχεία ή για λίγη προβολή.

Τους πολιτικούς άνδρες πρέπει να τους διακρίνει η ειλικρίνεια, η αλήθεια, και να τηρούν και να τιμούν το λόγο τους, θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους σταθήκανε δίπλα μου και με τη στήριξή τους, η πορεία μου θα έχει και συνέχεια.

Με τιμή

ΝΤΙΝΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
Δ. ΦΑΛΩΡΕΙΑΣ



Μιχάλης Ταμήλος «Δεν εκχωρώ σε κανέναν την κατάρτιση του Συνδυασμού»


Μετά την δημοσιοποίηση της επιστολής του Παναγιώτη Ντιντή ο Δήμαρχος Τρικκαίων Μιχάλης Ταμήλος έκανε στο trikalanews την εξής δήλωση

«Σχετικά με την δήλωση μη συμμετοχής του Παναγιώτη Ντιντή στο ψηφοδέλτιο του Συνδυασμού "Τρίκαλα-Πόλη Αναφοράς" έχω να δηλώσω.

Πρώτον. Ο κ. Ντιντής εξεδήλωσε μόνος του και με την βούλησή του, την πρόθεση συμμετοχής στο ψηφοδέλτιο

Δεύτερον. Η ευθύνη κατάρτισης του Συνδυασμού και του ψηφοδελτίου και για τα Τοπικά Συμβούλια, είναι αποκλειστική ευθύνη του υποψηφίου Δημάρχου και δεν την εκχωρώ σε κανέναν.

Τρίτον. Η ανακοίνωση του ψηφοδελτίου που έγινε, είναι μια ενδιάμεση διαδικασία, η οποία μέχρι την ολοκλήρωση και κατάθεση στις 18 Οκτωβρίου του Συνδυασμού στο Πρωτοδικείο Τρικάλων, μπορεί να έχει μεταβολές στην σύνθεση των ονομάτων».



Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου