Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Δεν θα πάμε για σουβλάκια στη Λειβαδιά;


Δεν κατεβαίνει να παίξει ο Λεβαδειακός αν ισχύσει η διαδικασία μη αδειοδότησης λέει ο Κομπότης









Προσφυγή στα πολιτικά δικαστήρια ετοιμάζει ο Λεβαδειακός αν η football league ορίσει πλέι-οφ με τη συμμετοχή του ΟΦΗ και του ΑΟΤ . Αυτό προανήγγειλε με δηλώσεις ο πρόεδρος του Λεβαδειακού Γιαννης Κομπότης

Μιλώντας στο onsporτ  το αφεντικό της Λεβαδειάς ανέφερε :«Εγώ θα παίξω μόνο με ομάδες νόμιμες. Αν οι ομάδες δεν έχουν τα χαρτιά τους, βάση προκήρυξης, δεν παίζουμε.

Εγώ θα κατεβώ να παίξω εφόσον όλες ομάδες οι ομάδες θα έχουν τα ίδια δικαιολογητικά με εμένα. Μακάρι να πάρει άδεια και ο ΟΦΗ και τα Τρίκαλα. Δεν έχω τίποτα με τις ομάδες ή τους ανθρώπους τους» ανέφερε ο κ Κομπότης και συνέχισε λέγοντας:

«Εγώ συμμετείχα σε πρωτάθλημα με προκήρυξη για άδειες. Διαφορετικά, αν ισχύσει η διαδικασία μη αδειοδότησης εγώ δεν κατεβαίνω. Υπέγραψα συγκεκριμένη προκήρυξη και όλη τη σεζόν αγωνιζόμασταν με βάση αυτή.

Να παίξω πλει οφ, αλλά υποχρεωτικά με άδεια...

Ετσι θα παίξω. Επαναλάμβάνω. Μακάρι να πάρει άδεια και ο ΟΦΗ και τα Τρίκαλα, παρά τα προσωπικά προβλήματα που έχω με τον Πλεξίδα.

Αν δεν πάρει άδεια, ανάκληση δεν μπορεί να γίνει. Τελείωσε το πρωτάθλημα, κύριοι. Αν το έλεγαν τον Γενάρη θα το δεχόμουν.

Διαφορετικά, αν αποφασιστούν άλλα πράγματα , καλύτερα να  βγούν οι παράγοντες της ΕΠΟ στο γήπεδο.. «Οπως μας έδειξε ο ΟΦΗ υπάρχουν και πολιτικά δικαστήρια. Δικαιώνεται με τη συμπεριφορά του. Μας έδειξε το δρόμο να κάνουμε το ίδιο».


Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου