Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Στις 21.00 στο Δημαρχείο σήμερα ο Πλεξίδας παραδίδει τον ΑΟ Τρίκαλα


- Κρίσιμες στιγμές για το μέλλον της ομάδας
- Σε συνέντευξή του στο “Ράδιο Πρωινός 105,3” προτείνει ο ΑΟΤ να παίξει στην Α' Ερασιτεχνική




  




Σήμερα στις 21.00 με άτυπη Γενική Συνέλευση το Δημαρχείο Τρικάλων ο Βαγγέλης Πλεξίδας, σύμφωνα με δηλώσεις του, θα παραδώσει την ομάδα σε όποιος εκδηλώσει ενδιαφέρον για την απόκτηση του ερασιτέχνη ΑΟΤ.
Ο ίδιος δε θα βρεθεί στην ΓΣ αλλά μέσω πληρεξούσιου δικηγόρου θα παραδώσει την ομάδα σε όποιον επιλέξι το σώμα.



Πλεξίδας: Να παίξει στην Α' Ερασιτεχνική ο ΑΟΤ!


Ο Βαγγέλης Πλεξίδας σε συνέντευξή του στον Χριστόφορο Παπαθανασίου στο “Ράδιο Πρωινός 105,3” δήλωσε ότι ο ΑΟΤ δεν θα πρέπει να παίξει στην Δ' Εθνική αλλά να έρθει σε συμφωνία με κάποια ομάδα του τοπικού για να καθαρίσει από τα χρέη

Τα πιο σημαντικά σημεία της συνέντευξης έχουν ως εξής:

Η πρότασή του για την ομάδα: Θεωρώ ότι αυτή τη στιγμή ο ΑΟ Τρίκαλα για να απαλλαγεί οριστικά από τα χρέη Παππά δεν θα πρέπει να παίξει στην Δ' Εθνική!

Η λύση είναι να αγωνιστεί στην Α' Ερασιτεχνική κι αυτό μπορεί να γίνει και φέτος αφού σίγουρα καμία ομάδα απ' αυτές που συμμετέχουν δεν θα αρνηθεί να βοηθήσει για την επιβίωση των Τρικάλων ώστε σε σύντομο χρονικό διάστημα να βρεθεί καθαρός ξανά στις επαγγελματικές κατηγορίες.

Εγώ θα βοηθήσω με χορηγία αν προχωρήσει αυτή η διαδικασία αλλά δεν μπορώ να είμαι στην διοίκηση για επαγγελματικούς λόγους αν και είμαι σίγουρος ότι τα χρήματα αυτά θα είναι αρκετά για να υλοποιηθούν οι στόχοι.

Η πρόταση Μακρή: Την πρόταση του Θόδωρα Μακρή την διάβασε στα ΜΜΕ. Για τον ίδιο έχω καλή άποψη αλλά θεωρώ ότι οικονομικά δεν μπορεί να σηκώσει την ομάδα στη Δ' Εθνική και δεν γνωρίζω ποιοι κρύβονται από πίσω του.

 Αυτό που λέω είναι ότι την ομάδα την ακολουθούν χρέη περίπου 500.000 ευρώ και με τη λογική αυτή θα δημιουργηθεί ένας ΑΟΤ που αναγκαστικά θα παίζει μόνο στην Δ' Εθνική αφού δεν θα μπορεί λόγω χρεών να σηκώσουν τα οικονομικά βάρη των επαγγελματικών κατηγοριών.

Χαρίζει ΠΑΕ και Ερασιτέχνη:
Το βράδυ της Πέμπτη εγώ δεν θα είμαι παρών στην άτυπη γενική συνέλευση, αλλά θα είναι ο δικηγόρος μου και όποιος θέλει μπορεί να πάρει τον Ερασιτέχνη ΑΟ Τρίκαλα. Όσο για την ΠΑΕ εκεί η διαδικασία ως γνωστόν είναι διαφορετική και δεν μπορώ να την παραχωρήσει μέσα από γενική συνέλευση. Όποιος θέλει μπορεί να κινήσει τις διαδικασίες και να αποκτήσει τις μετοχές.

 Πάντως ότι κι αν αποφασίσει η άτυπη γενική συνέλευση εγώ δεν έχω πρόβλημα να παραχωρήσω τον Ερασιτέχνη αλλά θεωρώ ότι τα οικονομικά προβλήματα στη Δ' Εθνική είναι δυσβάστακτα για τον ΑΟΤ.

Δεν χρωστάω στην ΕΠΟ: Έχει ακουστεί τις τελευταίες μέρες ότι υπάρχουν χρέη της ομάδας προς την ΕΠΟ για τη δήλωση της νέας σεζόν. Αυτό δεν ισχύει, η ομάδα μπορεί να δηλωθεί κανονικά αν κάποιος θελήσει να την πάρει στην Δ' Εθνική κατηγορία. Για τα υπόλοιπα χρέη της ΠΑΕ δεν έχουν καμία σχέση με τον Ερασιτέχνη και εγώ δεν ακολούθησα την συνταγή Παππά.

Επίθεση στο Πετρωτό: Έμαθα ότι κάποιοι όπως ο κ. Ζαχόπουλος αλλά και ο κ. Μπουτζιώλης συζήτησαν για να γίνει το Πετρωτό ΑΟΤ. Αυτά τα πράγματα δεν γίνονται σε συζητήσεις που μπορούν να κάνουν και να μιλάνε για την ομάδα των Τρικάλων. Εγώ δεν ξέρω καμία ομάδα Πετρωτού!

Προσπάθησα για την ομάδα: Μου γίνεται έντονη κριτική για την κατάσταση αυτή τη στιγμή στον ΑΟΤ. Εγώ πήρα την ομάδα από την Δ' Εθνική, την ανέβασα ψηλά και είχα πει ότι δεν θα συνεχίσω για οικονομικούς λόγους. Στέρησα χρήματα από το σπίτι μου για την ομάδα και θεωρώ ότι η ένταση κατά του προσώπου μου από ορισμένους δείχνει ότι δεν αναγνώρισαν την προσπάθεια που έκανα.

Ήμουν ξεκάθαρος εδώ και καιρό ότι δεν μπορώ να συνεχίσω άλλο στην ομάδα. Σε ομηρία δεν την κρατώ κι αν υπάρχει λύση είμαι πρόθυμος να διευκολύνω.



Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου