Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Η ταινία της Δευτέρας 23 Ιανουαρίου 2012


ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ  -  L'AGE DE RAISON
Ρομαντική Κομεντί, Γαλλία, Γαλλικά, Έγχρωμο, 97', 2010
του Γιαν Σαμουέλ  με τους Σοφί Μαρσό, Μάρτον Τσόκας, Μισέλ Ντικοσό, Ζοναθάν Ζακά







Υπόθεση: 
Η Μαργαρίτα ζει στους ρυθμούς της υπέρ-απαιτητικής της θέσης στην πολυεθνική που εργάζεται και αντιμετωπίζει δουλειά και σχέσεις με σιδερένια πυγμή. Στα γενέθλια των 40 της, ένας συνταξιούχος συμβολαιογράφος της παραδίδει το πρώτο από μια σειρά γραμμάτων που θα αλλάξουν τα πάντα: "Αγαπητέ μου εαυτέ.
Σήμερα είμαι επτά χρονών και σου γράφω αυτό το γράμμα για να μην ξεχάσεις τις υποσχέσεις που έδωσες όταν ήσουν μικρή και να θυμάσαι όλα όσα θέλεις να γίνεις όταν μεγαλώσεις." Είναι το γράμμα που έγραψε η ίδια στον εαυτό της για να μην ξεχάσει τι πραγματικά θέλει από τη ζωή...

"Αγαπητέ μου εαυτέ. Σήμερα είμαι επτά χρονών και σου γράφω αυτό το γράμμα για να μην ξεχάσεις τις υποσχέσεις που έδωσες όταν ήσουν μικρή και να θυμάσαι όλα όσα θέλεις να γίνεις όταν μεγαλώσεις."

Είναι το γράμμα που έγραψε η ίδια στον εαυτό της για να μην ξεχάσει τι πραγματικά θέλει από τη ζωή...
"Με μια Σοφία Μαρσό που εξακολουθεί να είναι μια ύπαρξη αιθέρια και αξιαγάπητη, οι σκηνές ανάμεσα στο παρόν και το παρελθόν συνδέονται με μια μοναδική απλότητα και ποίηση. Χωρίς αμφιβολία το θέμα της ταινίας θα συγκινήσει τους πάντες..." 

Le Parisien
Μύλος Ματσόπουλου
Ώρα  10:15 μ.μ.

Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου