Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Ξανθόπουλος: Δεν μπορεί το Πετρωτό να γίνει "Τρίκαλα" απο την μία μέρα στην άλλη...


Μιλώντας στον "Ζυγό" σήμερα το πρωί ο Βασίλης Ξανθόπουλος δήλωσε πικραμένος απο τις αποδοκιμασίες σε βάρος του.








Μετά το τέλος του αγώνα στην Κόνιτσα μία ομάδα Τρικαλινών φιλάθλων στράφηκε εναντίον του:

"Είμαι πικραμένος απο την στάση αυτών των φιλάθλων. Είμαι 54 ετών, έχω οικογένεια και πουθενά δεν έχω δώσει δικαιώματα. Θα μπορούσαν να μου πουν ότι δεν τους κάνω και να πάρω το καπελάκι μου και να φύγω. Δεν αξίζω τέτοιας συμπεριφοράς".

Για το παιχνίδι σημείωσε: "Πληρώνουμε την απειρία μας. Δεν μπορούν τα παιδιά να ανταποκριθούν απο την μία στιγμή στην άλλη. Θέλουν χρόνο και υπομονή. Δεν μπορεί το Πετρωτό που έγινε Τρίκαλα απο την μία μέρα στην άλλη να φτάσει εκεί που όλοι θέλουν. Γίνεται όμως καλή δουλειά και αυτόι είναι κάτι που το βλέπουν όλοι".

sportrikala



Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου